Baidarių žygis

Spaustuvė KOPA

„Tęsiame vasaros tradiciją: baidarių žygis Dubysos upe“

Aktyviai praleisti savaitgalį kartu nutarė pardavimų ir gamybos administracijos komandos. Plaukti baidarėmis – viena iš spaustuvės KOPA tradicijų, šį kartą pasirinkome plaukimą Dubysos upe.

Išaušo šiltas rugpjūčio rytas, susirinkome Zalensų poilsiavietėje - visų nuotaika buvo puiki.

Pasistatėme palapines ir netrukus jau sėdėjome autobusiuke turinčiame mus nuvežti į maršruto pradžią. Mūsų laukė 16 km plaukimas, kurį planavome įveikti per 5 val.

Po trumpos kelionės jau buvome prie upės – išsikrovėme baidares ir startavome. Saulė maloniai šildė, o vanduo dvelkė gaiva – tobulesnio oro negalėjo būti. Visi ekipažai buvo pilni jėgų – plaukimas prasidėjo. Rami upės tėkmė žadėjo nesudėtingą maršrutą. Po poros valandų plaukimo upėje pradėjo atsirasti dideli akmenys, tarp kurių tekdavo manevruoti, o kartais ir užplaukti ant jų…

Pusiaukelėje pasiekėme buvusį malūną su išlikusia patvanka - tai buvo smagi žygio akimirka su nedidele adrenalino doze. Mūsų sportišką nusiteikimą liudijo tai, kad pakeliui aplenkėme keturias kompanijas, kurios buvo startavusios anksčiau. Dar pora valandų aktyvaus  manevravimo tarp akmenų ar ieškant upės farvaterio sekliuose jos ruožuose ir, šiek tiek pavargę, bet puikiai nusiteikę pasiekėme savo poilsiavietę.

Vakarienei buvo numatytas plovo virimas ant laužo, kuris užtruko apie 4 val., po to - pirties malonumai ir poilsis.
Rytas išaušo giedras ir šiltas – lėtai pusryčiavome ir aptarinėjome praėjusios dienos įspūdžius.
Namo grįžome gerai nusiteikę, su smagiomis žygio patirtimis.